what have you been up to lately?

Så vad har hänt sedan senast vi hördes? Ganska mycket.


I onsdags var det klackarna på och en smärre kamp med locktången innan jag mötte Empan, Vici och Fabi Vapiano för scampipasta, death by chocolate och rödvin innan vi tillsammans tog oss bort till Jades studentskiva. Då hedersgästen saknades i sammanhanget så fann vi oss istället uppe i en sky bar där vi drack hallonmojitos innan det blev en relativt tidig hemgång.


 



För dagen efter var det Valborg och jag tillsammans med Vici svidade om till panamahatt och shorts och satte oss på tåget mot soliga Uppsala. Vi trängdes i Ekonomikum med tusentals studenter och drack öl in på eftermiddagen. Efter en smärre katastrof då min väska, innehållandes mina Chanelörhängen, glasögon, enda jobbbyxor och allt mitt smink, försvann, så grillade vi hemma hos David och tittade på fyrverkerier. In på småtimmarna trillade Uppsalaresenärerna Kevin och Joos in hos Chris för thé och småprat.




Resten av helgen spenderades med att springa hos polisen, fundera över hittelön och annat mindre roligt. Men jag hann även med att skaffa nya fräknar ute i solen, äta så pass mycket mat att jag nästan storknade och spela Theme Park Inc, haha! Så förutom att jag sörjer mina förlorade ting, så hämtade helgen upp sig och till slut så blev allting ganska bra ändå.


Kommentarer
Postat av: kevin

Theme park inc! Eller var det Rollercoaster Tycoon? _Å

Postat av: Bells

Kevin: Det var Theme Park Inc!

2009-05-04 @ 21:52:47
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback