the fury.

Idag har jag drabbats av det som bäst beskrivs som the Fury (James Frey gott folk!). Det innebär att jag mest av allt vill lägga mig i sängen och låsa min sovrumsdörr och slippa komma ut under resten av dagen, tyvärr fungerar det sällan så. Idag spelar det alltså ingen roll för mitt humör att jag har min favoritklänning, nytvättat hår, är solbränd eller bär nya jackan med axelklaffar för jag är på ett fruktansvärt humör i alla fall. Jämt när the Fury inträffar så försöker jag kväva känslorna genom olika aktiviteter så som mat (Mc Donalds), shopping (H&M), destruktiva tillsatser (Marlboro) och träning (promenad). Jag kan erkänna att mina fatala försök att lindra situationen är ganska sorgliga och ger en fadd eftersmak i munnen.


Men jag har inget annat val än att ta mig i kragen för ikväll ska jag till Uppsala studentskiva, något jag har sett fram emot, så det är bara att klistra på ett leende och hoppas att alla mörka känslor lämnar min omloppsbana under tågresan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback