söndag.

Det har varit flera omtumlande dagar på raken och ikväll gick luften verkligen ur mig och nu ligger jag i sängen, totalt oförmögen att göra någonting produktivt så som att berätta för er om grillkvällar, väskförluster eller pirr i magen. Inga bilder får ni se just nu heller. Istället har jag Thåströms Långbort på repeat och tittar på videon om och om igen och dricker thé. Jag är lycklig, bara så att ni vet och inte går och oroar er. Vi hörs imorgon skulle jag tro. 

Uppdatering: Ni vet kanske hur det är när man inte riktigt orkar med sig själv? Ikväll känner jag mig instängd i mig själv och kan inte riktigt andas. Det spritter i benen och jag vill ut och springa, fast jag hatar att anstränga mig, men istället blir det dubbel dos av insomningstabletter och sedan tio minuter av James Frey "a million little pieces" och därefter slipper jag mig själv en stund. Imorgon är det en annan dag då jag förhoppningsvis inte har myror i armar och ben.


Kommentarer
Postat av: d

jag läser också den boken just nu! riktigt jävla bra om jag får säga det själv :)

2009-05-04 @ 22:26:46
Postat av: Bells

D: Den är väldigt bra, om än ganska annorlunda från vad jag trodde att den skulle handla om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback