om blickar kunde döda (och inte bara transfetter).

Idag vankas ytterligare ett pass på Sats. Igår när jag klev in i träningstemplet så pratade jag med Joos i telefonen och yttrade en mycket förbjuden mening: "Ja, det gäller ju att träna åtminstone sporadiskt om man är smått beroende på McDonalds och chilinötter". Det är uppenbarligen inte en mening som går hem när man rullar in på Sats och speciellt inte när alla PT:s bestämt sig för att samlas i receptionen, samtidigt. Om blickar kunde döda så hade mina nära och kära fått köpa en gravkista innan transfetterna hann ta kål på mig.

Oh well, dagens stora fråga är snarare om det är otrevligt för alla träningsnarkomaner om jag springer på löpbandet i en ljus t-shirt utan ordentlig BH under? Problemet med vår/sommarhalvåret är att det är så lätt att glömma träningsanpassade underkläder då nästan alla mina klänningar är öppna i ryggen. Hm, kanske är det bäst att investera i en sporttop innan jag gränslar spinningcykeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback