måndag.

Idag känns det som om jag är back on track. Ny färg på naglarna, lite brunare och bara en fransklektion kvar den här våren. Lunchade med JohanMocco, trevligt, mycket prat och skvaller - såklart. Härligt med en update på alla fronter, så att säga. Såg andra delen i dokumentären om Bonnier. Om jag någonsin blir författare vill jag bli utgiven på Bonnier tror jag. Och skulle jag hamna snett i karriären och bli förläggare så skulle jag inte ha någonting emot att jobba bland Bonniers. Dramatiskt, men åtminstone vinklat ur dokumentären, fantastiskt.

Nu: sömn.
Imorgon: krisshopping om inte min väska befinner sig i tryggt förvar hos farbror polis. Imorse var jag tvungen att stryka på rouge med fingertopparna och jag var inte helt nöjd med det något randiga resultatet, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback