idag idag idag idag och imorgon.

Idag öppnar förtidsröstningnen i EU-valet och Moderaterna och MUF satsar stenhårt, bland annat genom den charmiga och roliga videon där Wykman går fullständigt bananas med dextrosol i munnen - allt för friheten.


Idag fick jag också veta av min läkare att jag är sjuk, fast jag känner mig ganska så frisk, så nu blir det medicinkur i någon vecka.


Idag är det sista jobbdagen för veckan och det ska firas med drinkar (virgins för mig, antar jag) och dans innan vi åker till Djurås med vännerna för att fira Kristi Himmelfärd.

Idag ska jag äta sparrissoppa med scampi till lunch och njuta lite lite extra, för trots allt så känns det som om det här kan bli en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback