i like new things.




Även såhär i början av maj så blev det lite shoppat, annat än nödvändigt smink och de fyra par glasögonbågar jag tog med mig hem idag från Synoptik för att titta över. Bland annat har jag införskaffat en ny alldeles underbar klänning från Silence & Noice, lite annorlunda skärning i ryggen men fortfarande fantastisk, se bara mönstret! Likaså är ballerinaskorna på Angela C fantastiska, och jag köper ett nytt par varje vår. Vidare kom jag hem idag och fann ett paket från bloggen
Crossover Cosmetics som har skickat en fuktkräm från Natuvive till mig, tack!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fick du krämen? Lyckost. Hur?

2009-05-06 @ 19:17:43
Postat av: Bells

Lina: Håll koll på deras blogg!

Postat av: Lina

Jag förstår ingenting

2009-05-07 @ 00:20:11
Postat av: Lina

Eller jo det gör jag =)

2009-05-07 @ 00:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback