reclaim my life.

När saker försvinner så känns det genast som om någon varit inuti i mig och slitit ut inävlor och andra delar av kroppen, som man inte tänker på att man har, men när det väl är borta så blöder det. Idag har jag varit och försökt reclaim my life - helt enkelt jagat efter nya saker och ting. Det vill säga, varit hos optikern och bett om en tid pronto för att köpa nya glasögon, jagat rätt på mina produkter från Stila som har gått ut ur sortimentet (finns på mystisk webshop i Storbritannien) och dammsugit Mrs H efter mina jeans från J Brand. Men det finns också saker som inte går att återfå, så som mina snäckörhängen eller ett par handgjorda örhängen med blå stenar köpta i Newport, eller för den delen - mina örhängen från Chanel som bara fanns den där sommaren jag besökte Washington. Det må låta larvigt, för det rör sig bara om materiella ting - men någon tog det som var mitt, saker jag tyckte om, vilket gör mig fruktansvärt arg och ledsen.

Jag kom till slut hem med en fantastisk klänning från Silence & Noice, ballerinaskor från Angela C och det absolut nödvändigaste i sminkväg. Nu har jag hittat några pusselbitar i alla fall, och jakten fortsätter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback