baksidan av att träna.

Igår dansade jag till afrikanska toner på Sats. Det är snart ett år sedan jag slutade dansa och jag saknar det väldigt ofta och väldigt mycket, men tiden och knäna går inte ihop längre. Sats danspass brukar vara skrattretande, det är aerobics med en massa omotiverade snurrar - men afropasset var faktiskt riktigt bra. Det var mycket slängande armar, snabba rörelser och skakande medelåldersrumpor i lokalen. Hur som helst så var det väldigt roligt att röra på sig. Idag är det däremot inte lika roligt för jag har enorm träningsvärk i nacke och rygg. Jag kunde knappt resa mig upp imorse och jag haltar fram dubbelvikt idag. Förhoppningsvis så lyckas jag lura med Joos till Spymlan (ja ja, det heter ju uppenbarligen Humlegården och ingenting annat) idag för lite vila i sommarsolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback