a million little lies?

Nu har jag läst klart a million little pieces och uppföljaren My friend Leonard av James Frey. Jag kände vagt till hela medieskandalen innan jag började läsa böckerna och tur det, för annars hade jag gått på alltihopa. Nog sagt om det, eftersom jag propsar på att alla mina vänner ska läsa böckerna. För den som vill se resultatet av grävande journalistisk och bitsk text borde klicka här och läsa The Smoking Gun's undersökning, annars måste jag bara säga att Liza Marklund vet inte vad hon pratade om när hon tyckte att mediedrevet gick hårt åt henne för hennes Gömda-lögner. Det är ett litet under att James Frey lever och vågar visa sig utanför huset. Hah. Hur som helst, fantastisk semi-fiction så läs läs läs!

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag gillar din blogg. Kände bara att du behövde veta det

Postat av: Bells

Kajsa: tack så mycket, sådant är alltid roligt att få höra!

2009-05-19 @ 22:13:24
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback