jag saknar det som inte längre är.

Det är nästan lite knäppt, men jag längtar redan tillbaka. Jag vill strosa på gator, titta på fina saker i butiker (som de perfekta Louboutin-klackarna) och sitta i ett fönster och titta ner på en liten mörk gård. Jag vill se Eiffeltornet i mörkret. Jag vill äta baguetter med brie på morgonen. Jag vill fnissa med Klasson. Jag vill kunna köpa vin för 2 euro. Jag vill prata bättre engelska och sämre franska än alla andra jag möter. Jag vill gå på klubbar som inte alls spelar samma musik som hemma. Jag vill röka inomhus. Jag vill lära mig hitta och utforska alla gränder. Jag vill kladda ett anteckningsblock fullt med ingenting. Jag vill bara vara.

Kommentarer
Postat av: Klasson

du fattas mig här.

Postat av: Anonym

man får inte röka inomhus i Frankrike.

2009-03-31 @ 14:50:52
Postat av: Bells

Anonym: Jag är också mycket väl medveten om att det råder rökförbud i Frankrike, något som fransmännen inte alltid tycks följa. Däremot finns det ingenting som säger att man inte får röka hemma hos folk.

2009-03-31 @ 16:33:14
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Mysse

Nackdelen med att alla får kommentera ey? Mycket befriat från intelligens.. t-t-t.

2009-04-02 @ 06:37:21
URL: http://lillefotgoesjapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback