torsdag.

Okej, total mental svacka idag. Jag vaknade och såg att det snöade utanför och redan då ville jag lägga mig och strejka under täcket. Egentligen var det ingenting som var fel på dagen, men eftersom alla andra dagar de senaste månaderna har varit toppendagar så känns en sådan här dag som rena rama depressionen. Men för att fokusera på andra bra saker: jag har lagt undan the Dress, thaimaten till lunch satt inte helt fel, jag var duktig och gick på Sats och svettades på spinningen och jag har äntligen köpt ett par Skypelurar så att jag ska kunna tjattra med Klasson. Fantastiskt.

Nu ska jag lägga mig i min superstora flanellskjorta och sova. Puss!

Ps. Min mobil fungerar igen, om än sporadiskt, jippie nästan alla samtal kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback