torsdag.

Idag är jag död. Inte bara fysiskt utan även psykiskt. Den här dagen var den västa so far under 2009. Dagens enda ljuspunkt var Whyreds clearance på Sverigehuset. Sedan jag köpte min svindyra men underbara klänning från ovan nämnda märke så får jag inte spontanshoppa alls, men idag var det nära. Inte bara till mig utan till min bror och alla jag känner, typ. Det var jättefina saker som var jättebilliga (ehrm). Tur att mitt VISA strejkade för annars, attans.

Ps. för er som inte läser dagstidningar och undrar vad jag gör på jobbet. Carolin-mördaren och Josef Fritzl fick båda livstid. Ni kan tacka mig senare när ni inser hur sjukt allmänbildade ni blir av att läsa min blogg, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback