tisdag.

Dagarna bara flyter förbi, tiden springer förbi och jag halkar på efterkälken. Ibland blir jag nästan rädd över hur fort allt händer och ändå så känns det som om ingenting händer. Det är bara ett mellan-år. Och alla dagar bli mellan-dagar. Men det kan vara bra det också. Idag var en bra dag. Lunch på Blueberry och det är alltid fantastiskt eftersom man känner sig som nyttigheten själv när man går därifrån. Spanade på födelsedagspresenter på Nathalie Schuterman och Urban Outfitters. Sprang in i My på väg tillbaka till jobbet, stackarn stod i kylan och försökte värva folk till Amnesty. Jobbade lite till. Sprang in i My en andra gång, på vägen hem från jobbet och fastnade på Östermalmstorg med henne i 40 trevliga men kalla minuter. Sedan åkte jag hem och har tittat på både Skins och påbörjat filmen Sid and Nancy. Jag gillar Sex Pistols, både musiken och allt drama. Kvällen kommer antagligen att spenderas på samma sätt, men det är skönt med lugna eftermiddagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback