marie antoinette och jag - lova 20 år.

Lova har fyllt 20 år nyligen och det firades med maskerad hemma hos henne på Södermalm igår. Inte vilken maskerad som helst utan mer Phantom of the Opera och Marie Antoinette, med maskerade ögon med andra ord.





Sagt och gjort styrde jag ut mig i en bakelseklänning av vit spets från Judits och mask och begav mig hem till Lova för mingel och middag. Det var trångt, svettigt och fnissigt - precis så som det ska vara med andra ord.





 



Efter presentöppningen så vankades dans in på småtimmarna. Mer människor trillade in, både nya och gamla vänner och det var en jättetrevlig kväll! Men som alla vet så kan det gå ganska vilt till hemma hos Lova - extra vilt tycks jag ha varit då jag vaknade imorse med strumpbyxorna på under mina pyjamasbyxor och två stora stickor i ena foten, hah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback