helgen.

Vissa helger är extremt bra helger. Det här var en sådan helg. Fredagen startade fantastiskt med en lika fantastisk Whyred-klänning i min ägo. Därefter åkte jag till Uppsala och skrattade, pratade och tittade på Heroes större delen av kvällen. Lördagen spenderades mestadels med att ligga och slumra i sängen, kittlas och äta våfflor med lönnsirap till frukost. När mörkret började falla smygåt vi av Amandas födelsedagsmiddag innan vi åkte in till stan och gick på bio. Färgglada klubbor och Mammut. En snabbsväng tillbaka hem till Chris för att bättra på sminken, sedan plockade vi upp en pava rött och en salamipizza och begav oss hem till Edvin. Tanken var att vi skulle stanna en liten stund och dricka något glas med Chris vänner men det slutade efter ett antal glas rödvin, att vi vinglade hem på isiga gator vid tvåsnåret. Idag var det något jobbigare att vakna men eftersom Amanda fyllde år så blev det släktlunch med tårta (det gjorde susen) innan jag skyndade hem till Stockholm. Nu har jag precis lyckats fixa Skype och snart vankas lite kvarglömt godis från bion och Gossip Girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback