fina söndagar.

Efter galej hos Lova igår mådde jag mindre bra när jag vaknade vid niotiden av att solen lyste mig i ögonen, men efter en titt utanför fönstret så kom jag på andra tankar. Efter dusch och frukost åkte jag ut till Sjöstaden där jag mötte My och Josefine. Tillsammans promenerade vi mot Södermalm, tog båten över, och gick sedan på isen hela vägen till Hornstull. Det var väldigt fint att gå där i solskenet och prata med två av sina bästa vänner.


 

 

Söndagar för mig är precis såhär - med goda vänner eller pojkvännen och out and about i solskenet, fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Klasson

Det ser kallt ut. Jag promenerade i liten vårjacka och ballerinas upp till eiffeltornet!

Postat av: Bells

Klasson: Det var inte kallt, det var helt vindstilla och soligt så man kunde gå med uppknäppt jacka :)

2009-03-02 @ 09:09:19
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback