att bli ett barn på nytt.

Okej, jag erkänner att jag hade fel. Den som sa att det är helt överskattat att fylla 20 år har helt fel. Det är precis som alla födelsedagar - lite smått underskattat. Helt blasé gick jag och lade mig den 23 mars för att sedan vakna över en timme innan jag skulle väckas av skrovliga röster och paket. Precis som när man var liten så låg jag i sängen med vidöppna ögon och lyssnade efter tassande fotsteg utanför dörren. Och precis som alla andra år så kändes det som en hel evighet innan familjen kom in med tända ljus, blommor och presenter.


Födelsedagen var finfin, trots isande vindar utomhus. Hela dagen mottog jag gratulationer från nära och kära och till och med solen valde min sida. Kvällen spenderades hemma med släkten och pojkvännen. Champagne, god middag och traditionsenlig hallonmoussetårta. Och självklart en massa presenter, hah!


Nu fortsätter firandet för min del eftersom jag flyger ner till Paris imorgon för att låta fransmännen fira min födelsedag och dricka vin med Klasson. Fantastiskt, med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback