värkstinna tankar och rödtjut.

Aj, jag har så mycket träningsvärk idag att jag knappt kan gå - eller röra mig. Det är inte nådigt. Däremot så känner jag mig redan två kilo lättare i och med att all vikthets sitter i hjärnan och så fort jag började röra på mig efter min dunderförkylning så försvann alla tankar på sladdriga överarmar och valkar.

Idag ska jag springa på stan men undvika Acnes rea eftersom den var helt fantastisk och jag fick använda all min inre styrka för att inte köpa en svart klänning med axelvaddar igår, och köpa böcker i stora lass. Därefter behöver jag hjälp att packa till Dalarna och dricka upp en flaska rödtjut för att fira semester, någon som känner sig manad?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan tänka mig att ställa upp!

du kan ju slå en signal när du har knegat klart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback