champagne, glada leenden och en och annan vit studentmössa.

Fredag var all about champagne, Pradas och Whyred för min del. Och studentfirande såklart. Jag älskar att få klä upp mig för speciella tillfällen och spendera heldagar med att fira någonting. I fredags så åkte vi till Uppsala på förmiddagen för att se Chris springa ut från Mikaelskyrkan. Eftersom jag befann mig med hela familjen plus farmor så bestämde vi oss för lite sightseeing genom att äta bakelser på Ofvandahls innan vi gjorde ett snabbt stopp i Domkyrkan. Sedan åkte vi ut till Sunnersta för studentmottagning med bubbel, massor med godsaker och glada ansikten. Josefine anslöt efter ett tag och när vi hade ätit oss proppmätta så tackade vi för oss och begav oss mot Stockholm igen.




I Stockholm väntade söta Sofias mottagning i Mälarhöjden och där bjöds det på mer mat, mer bubbel och bål. När det började skymma och musiken skruvades upp en aning så tackade jag för mig och knatade hem med ett leende. Jag älskar studentmottagningar, jag älskar att äta och dricka gott och jag älskar att alla är så glada när det kommer till studenten!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback