torsdag.

Idag jobbade jag som en galning. Det var tusen saker över allt och det kändes som om alla drog och slet i mig men strax efter kl. 16 så begav jag mig från kontoret och ut i duggregnet. Nu har jag semester! Det känns helt annorlunda än sommarlov, hah. Så för att fira gick jag till Blueberry och köpte en smoothie och sedan traskade jag runt på Akademibokhandeln i en timme och köpte böcker. Kvällen har ägnats åt att packa och varva det med telefonprat och thaimat. Nu är jag helt slut och sängen kallar, puss!

Ps. jag har ägnat lite tid till ett mer sofistikerat sätt att googla folk i min närhet och mig själv:
kolla!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oooh, det riktiga, ursprungliga, oförglömliga, bästaste SP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback