stressmonster i maggropen.

Jag är så stressad att jag får ont i magen. Det är helt otroligt mycket jag ska hinna med innan jag går på semester, visserligen bara I-landsproblem, men det spelar ingen roll för det stressar mig i alla fall.


* Köpa bastoppar
* Köpa böcker
* Se till att Chris födelsedagspresent kommer i tid!
* Sola
* Boka: Swebus, SJ & Festivalbussen
* Bestämma mig om jag ska till Peace & Love eller inte
* Hinna luncha med Ellie, dricka vin med Vici och prata i telefonen med resten av mina vänner, typ
* Packa för ca. 10 dagar i Dalarna
* Träna, träna, träna.
* Åka till Uppsala (torsdag), åka tillbaka till Stockholm (fredag) och släpa på 20 kg packning (Dalarna).


Notera att jag jobbar till kl. 17 varje dag och gärna vill sova ett par timmar varje natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback