söndag.



Idag har jag nästan dött av ren tristess. Det har regnat non stop i tre dygn nu och jag vägrar gå ut, samtidigt som det kryper i kroppen av att sitta inne. Jag har tittat på Gossip Girl, peelat hela kroppen och lagt någon dyr ansiktsmask mot glåmig hy. Jag har målat naglarna och ätit middag x2, funderat över hur jag skulle se ut om jag vägde 5 kilo mindre. Om jag hade tynat bort? Jag ville gå på bio med en kär vän men kommunikationen brast så istället har jag spenderat 15 000 kronor och gjort planer inför veckan. Hade jag inte varit en aning bakfull så hade jag försökt dränka mina sorger i några glas vin, för vädret får mig att vilja hoppa på ett plan och aldrig mer komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback