sjukling.

Dödssjuk idag, men det känns ganska vuxet att jobba hemifrån. Sitter i pyjamas och har jobbat sedan 08.00, det känns bra. Särskilt eftersom jag sov till 07.55 och sedan kopplade upp mig och började jobba. Hah. Det spöregnar utanför och nu ska jag äta glass i stora lass mot halsen och hoppas att jag frisknar till. Jag har inte varit sjuk sedan jag slutade på SIR i oktober och nu, när jag inte har tid att svara sjuk, så blir jag jättesjuk. Irriterade. Oh well, det finns inte så mycket att göra än att bara ta det lugnt och fundera på hur jag ska klippa mig. Jag är ruskigt sugen på att klippa mig kortare, som Kate Moss. Synd bara att mitt hår tar sisådär en livstid på sig att växa ut sedan. Nu febersvamlar jag, dags att jobba lite mer och äta B&J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback