onsdag.



Okej, idag var kanske inte riktigt min dag. Jag är supersnorig och har fått springa till toaletten på jobbet med jämna mellanrum för att stoppa snorflödet som rinner, ja - rinner ur min näsa. Idag har jag också varit irriterad på allt och alla som tycker att det är okej att behandla mig hur som helst. Undantaget var Sarah på lunchen som lyckades få mig att skratta. Resten av eftermiddagen har jag spenderat med att slänga telefonen i väggen, fällt en tår över Lauren Conrads sista The Hills-avsnitt och tittat på säsong ett av Gossip Girl. Knappt Chuck och Blair kunde pigga upp mig. Kvällens ljuspunkt var definitivt inbjudan till Kungliga Operans och NKs couturevisning i augusti. Det ser jag fram emot. Nu signar jag ut, och går och lägger mig för att se om morgondagen bjuder på bättre väder, bättre människor i min omgivning och mer skratt.

Och nej, jag är inte avundsjuk men herregud, Blondinbella ska bli författare och har ett förlag i ryggen. Dags att lämna landet.

Kommentarer
Postat av: linn

Vad kul hur fick du den inbjudan?

2009-06-03 @ 21:51:32
Postat av: Sanna

Jag är såååååååååååå glad för hennes skull. Det ska bli sååååååå roligt att läsa boken.

Det känns som att en del författare kommer att vända sig i sina gravar.

Postat av: Bells

Linn: Från NK.

Sanna: Hahaha! Dags att lämna landet som sagt!

2009-06-04 @ 13:05:41
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback