onsdag.

Irriterande att bloggverktyget inte har fungerat på hela dagen och jag är fortfarande enormt irriterad på en massa andra saker och ting, men dagen har lyckats hanka sig fram i alla fall. Möttes på jobbet av nyheten att Jimmy Choo är gästdesigner hos H&M i höst. Jag undrar om det kommer falla alla trashleggings/Alexander Wang-modebloggerskor i smaken, hah, men jag tackar då inte nej till killer heels med bling i höst! Annars så dog (positivt) jag på Akademibokhandeln där jag var i över en timme utan att köpa några böcker, jag bara vände och vred på allt men kunde inte bestämma mig. Så istället gick jag till Sats och dog (negativt) ännu mer på ett muskelpass. Nu hoppar benen av sig själva, haha. Dags att äta middag och sedan försöka fixa resten inför semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback