onsdag.

Idag spöregnar det men jag är glad i alla fall. Jobbar hemifrån och ska till läkaren för att höra om rosslingarna i lungorna är någonting man borde äta medicin för, men annars så är det här Josefines dag. För min lilla favoritasiat tar studenten idag från Jensen och det ska firas med skratt och leenden! Visserligen får jag bylsa på mig enormt mycket kläder inför kvällens studentmottagning och sommarklänningen får hängas tillbaka in i garderoben men det ska bli väldigt trevligt i alla fall.

Igår firade vi Tobias som tagit studenten med champagne och lite plockmat innan jag och familjen åkte till Zink för att fira att lillebror gått ut nian. Vi åt tre rätters (löjromblinis, oxfilé och jordgubbar m. glass) och drack rödvin tills det blev alldeles för sent och då tog vi en taxi hem. En väldigt trevlig kväll med en väldigt trevlig familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback