lördag.

Okej, jag är lite lagom bitter över att jag är sjuk som ni kanske märker. Helgen eller ja, hela veckan blev inte som jag hade planerat utan dagen har ägnats åt tre saker: brittiska Vogue 2005/2006, Gossip Girl och godis. Kvällen kommer med största sannolikhet spenderas själv i soffan med Fur, Revolutionary Road och godis. Imorgon gissar jag på att jag kommer huggga in på Vogue 2006/2007. Känns hurtigt att läsa om modemagasin och inte bara titta på editorials, men vad gör man inte när man inte har någon bra bok att läsa och har drabbats av pest/svininfluensa/förkylning?

Kommentarer
Postat av: Josefine

What? Chrissie skulle ju komma? Är studenten för dagen efter? Förövrigt hade jag också tänkt roa mig med Revolutionary Road (samt Rachel Getting Married) ikväll, tjohej!

Postat av: Bells

Josefine: ingen mening att ha pojkvännen här när jag hostar blod på alla i min närhet!

2009-06-07 @ 00:05:25
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback