eu-val och sjukdomstankar.

Woho, det känns som om sjukdomen vänder! Idag är första dagen på en vecka som jag inte vaknar upp med ett nytt symptom, så det känns som om jag kanske kanske är på rätt väg nu. Idag är det EU-val och jag är faktiskt smått förväntansfull inför att få gå och rösta. Det är ingen hemlighet att jag ska rösta på Moderaterna men jag ska också kryssa Anna Maria Corazza Bildt. Jag bryr mig inte om vem du ska kryssa, men jag hoppas att om du har åldern inne och läser detta att du tar ditt förnuft till fånga och pallrar dig ner till vallokalen och röstar! Gärna på Moderaterna såklart!

Nu väntar en jättefrukost med ägg och bacon och sedan in i duschen för att försöka duscha bort lite av sjukdomen, därefter ut i solen, rösta och sedan kanske glass med någon vän!

Kommentarer
Postat av: sandy

sag fram emot att rosta fran berlin men nar jag skulle sticka till amabassaden (sista dagen saklart, alltid ute i god tid ehm) hittade jag inte mitt pass! forsta gangen jag far rosta och borjade typ grata av frustration haha. hittade passet tre dagar senare under min kudde. (?!)

Postat av: Bells

Sandy: Det är väldigt roligt tycker jag att så många ungdomar är förväntansfulla och ser fram emot att få rösta. Jobbigt läge däremot att inte hitta passet!

2009-06-07 @ 17:46:08
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback