ett fint sätt att spendera en onsdag - josefines student.



Igår tog finaste Josefine studenten från Jensen. Det var en aning kallt och regnet låg i luften när vi såg henne springa ut från Vanadislunden iklädd Acne och skyhöga klackar, men trots den leriga branten och fukten så hon såg väldigt glad ut. Efter en blöt flakresa så anlände vi glada hem till henne för studentmottagning. Massor med god mat, smaskiga tårtor och dryck. Skratt, leenden och prat om allt mellan himmel och jord. Precis så som en mottagning ska vara, underbart.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh, jag ser INTE ut som en polis i en tysk porrfilm på bilden! Woho, great! Det måste vara den första - Måste få dem skickade till mig sen :P

Postat av: Josefine

Jag har kanintänder däremot...

2009-06-11 @ 23:14:36
URL: http://keepyours.blogspot.com/
Postat av: Chris

Jag tycker du är vacker precis som du är!

2009-06-12 @ 03:40:12
Postat av: Bells

Josefine: Det blev en jättebra bild på dig tycker jag!

2009-06-12 @ 08:21:57
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback