det är så tråkigt i bloggen när jag inte är på humör så vi tittar på fina bilder och så berättar jag något för er istället.



Igår var jag och drack vin med ViciMuggen och pratade om allt och ingenting. Efter ett tag dök Joos och Jade upp, det var väldigt trevligt. Men när allt blev lite för varmt och lite för trångt så smet jag och Josefine ut i den kyliga kvällen och satte oss på ett trappsteg i en port och bara pratade. Jag vet inte, det kändes som förr, när vi var små och bara drev runt på Södermalm om kvällarna och nätterna och väntade på att det verkliga livet skulle starta. Jag antar att det vi lever i nu kan kallas för det verkliga livet, men herregud vad allt kändes lättare, gladare och mycket bättre när vi var femton år. My sprang runt med alla sina pojkvänner och Sofia försökte lära sig åka skateboard. Jag hade smala ögonbryn och målade ibland en svart stjärna under ögat (men bara i smyg såklart!) och Josefine hade om möjligt ännu smalare ögonbryn och hår ner till midjan. Tillsammans med Vici låg vi på rygg i Vitabergsparken och tittade på molnen, åt glass från AH:s och ignorerade samtal från våra föräldrar som ville att vi skulle komma hem i skaplig tid om kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback