att leva livet, pt. I


Fantastiskt här i Dalarna! Det är sommarväder och har varit det ända sedan vi anlände för att fira Chris 20-årsdag med bubbel och hemmalagad middag. Vi har dansat runt midsommarstången, dansat till jazz i brandstationen, gått på byfest, betraktat en vit-makt-picknick, spelat bort pengar på chokladhjulet. Vi har åkt Siljan runt, sett vikinggravar, ätit fruktansvärt mycket mat men druckit desto mer öl, sovit tio timmar varje natt trots att det aldrig blir mörkt, solat och spelat tv-spel. Nu ska jag pallra mig ner till Mårtas och handla förnödigheter innan vi ska dricka mer champagne och njuta av livet. Puss!

Kommentarer
Postat av: sarah

MÅRTAS! hahahah bin there done that :D

2009-06-24 @ 21:20:40
Postat av: Bells

Sarah: HAHA Mårtas (Ica som det numera heter!) är världens bästa matbutik!

Postat av: Sarah

Jag har sålt jordgubbar med min kusin utanför Mårtas när jag var 12.. haha

2009-06-28 @ 00:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback