att fundera på att flytta långt ut på landsbygden.



Okej, minus den totala värmepaniken (det är +30 i skuggan) så skulle jag kunna flytta upp hit. Jag läser just nu den moderna klassikern Generation X av Douglas Coupland, som handlar om 3 ungdomar/unga vuxna som får nog av livet där hemma och jakten på allting och flyttar till Palm Springs för att spendera dagarna med att ligga och berätta rövarhistorier för varandra. Jag skulle helt klart kunna göra samma sak. Ta mina pengar från sparkontot och flytta in i mina kusiners gäststuga. Ligga och läsa, bada fötterna i Siljan, dricka oanständiga mängder rödvin och filosofera om livet dagarna i ända. Nu har jag varit här i en vecka och vill aldrig mer åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback