post-semester.

Idag tillsammans med molnen på himmelen så har jag drabbats av post-semester-syndromet. Jag kan inte längre se fram emot de två kvarvarande veckorna av ledighet jag har i sommar utan istället så vill jag mest sjukskriva mig och gå hem och gråta en skvätt under täcket samtidigt som jag äter alldeles för många chokladbollar. Allt spännande och roligt med sommaren och hösten försvann i samma veva som jag öppnade ögonen imorse. I eftermiddag vankas ett Sats-pass då jag ska lyfta supertunga vikter i en timme och just nu har jag lust att tappa en hantel på foten så att jag får känna något annat än hopplöshet.


Men å andra sidan, lunchen med Vici var trevlig och innan jag ska svettas på Sats så ska vi traska runt på stan. Jag är en riktig gnäll-Fia idag men förhoppningsvis så kommer jag inte tjata öronen av V!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback