onsdag - faustian bargain.

Idag efter en caesarwrap på Depå, det gäller att ha mat i magen så man inte tar ett förhastat beslut, så vågade jag mig in på Nathalie Schuterman och kisade mot alla reaplagg. Direkt högg det till i maggropen när jag såg ett par horskor från YSL samt mörkblå lackwedges från Prada. Såklart. Det händer samma sak varje år. Min största förbannelse här i livet är att jag älskar, fullkomligt älskar allt som är skapat med kärlek. Mjukt lammskinn, välsydda sömmar, vackra skärningar, förtrollande broderier, you name it. Hur som helst så höll jag huvudet kallt och bestämde mig för att om någonting av det jag vill ha finns kvar i min storlek när det blir 70% på rean så får jag slå till. En deal med djävulen med andra ord.

Ikväll får jag träffa min karl igen och det ska också bli himla trevligt. Lite middag, lite mys och lite skratt. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback