mat och musik.

 


Mat och musik är två av mina största intressen, tillsammans med skrivandet. Just nu är jag ytterst nöjd med mig själv. Min middag på bilden ovan (fingeravtryckskonceptet har jag snott rakt av från
Klasson och får visa vilket kaos det var i köket) är ett resultat av ett ytterst kladdigt kök och en väldigt hungrig mage. Lammkorv, tagligatelle, hemmagjord tomatsalsa och broccoli var inte en sådan dum kombination. Tillsammans med det har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat mig Spotify. Med andra ord lyssnar jag på Kings of Leon just nu och fixar och trixar med min kamera som dog lagom till Hultsfred så innan jag lägger vantarna på Josefines bilder så uteblir fotoregnet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har försökte skicka bilderna hela dagen men det vill sig inte?!

Postat av: Bells

Josefine: Försök att skicka färre bilder åt gången, och i sämre format. Åtminstone till min telia-mail för att för stora filer kommer att blockera min inkorg.

2009-07-13 @ 22:02:15
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback