måndag: rehab.

Idag är det seriös rehabverksamhet som gäller. Inte detoxa ur gifter ur kroppen eller bara äta kaninmat utan mer saker i stilen med att ligga på soffan och försöka komma ihåg att andas. Jag är totalt död i kroppen idag att det känns som jag har blivit överkörd av en pansarvagn. Familjen är borta, Klasson bara städar och pojkvännen är i Uppsala: jag behöver någon som kommer och lagar middag åt mig, pronto. För övrigt, om någon av er som läser har någon åsikt om det var positivt/negativt/roligt/tråkigt med mms-bloggning får ni gärna säga något, för jag undrar lite. Själv tyckte jag att det var toppen att kunna blogga via mms, men synd att jag inte kunde redigera inläggen. Hur som haver, nu ska jag återigen lägga mig i soffan och läsa vidare i Mötley Crües The Dirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback