fredag/lördag/söndag/hela veckan.

Well, ikvällen blev inte riktigt som planerat. Jag och min dancing shoes begav oss till Casa Josefine för färsk pasta och alldeles för mycket rödvin. Väl på hennes terrass så hade vi så roligt att vi plötsligt upptäckte att klockan var nämare 03 och det där med utgång kändes inte alls speciellt aktuellt. Hoppsan. Fantastisk kväll hur som helst, en ljumm sommarkväll utomhus. Idag mår jag lite sisådär efter att ha druckit en flaska vin själv, men nu ska jag packa, köpa böcker och sedan rehaba ute på landet en vecka så vi hörs först när jag har kommit hem igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: kristin

kan du inte ge lite boktips`?

2009-07-28 @ 20:54:08
Postat av: Bells

Kristin: Absolut kan jag göra det :) Det kommer i ett separat inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback