fredag.

Härligt med slappa fredagar. Jag känner mig som en lyxhippie idag med klädval och sminkning, det känns fint när det är soligt utomhus. Nu väntar Blueberry smoothie och liten tunnbrödsrulle i Humlegården efter en fruktansvärt ansträngande förmiddag (Häagen-Dazs och skvaller om fjortisbloggar i konferensrummet) och i eftermiddag hoppar jag på tåget mot Uppsala för seriöst rehab i ett par dagar som avslutas med cava i mängder på söndag för att fira att Vici har fyllt 20 år och precis kommit hem från Barcelona. Det ser väldigt fint ut med andra ord. Puss!


Ps.
Jag gillar att en något hetsig diskussion
har brutit ut ett par inlägg ner, om den så otroligt viktiga frågan om YSL Tribute är något att ha, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback