euforiskt kladd.

Lunch på Café Creme med världens bästa Elisabeth. Det är nästan sjukt hur mycket vi har gemensamt för att vara så olika. Elisabeth är superintelligent och duktig läkarstudent och jag är en typisk sam:are som helst av allt analyserar media istället för molekyler. Men över linguine med sparris och räkor så upptäckte vi ytterligare en gemensam nämnare, nämligen Twilight. Smått besatt som jag är så var det roligt att vi inte enbart har Harry Potter som fantastypreferens utan även Twilight. På Ellies uppmaning så är det dags för mig att köpa den tredje boken. Notera att för en vecka sedan hade jag inte ens börjat läsa första boken. Så beroendeframkallande är Edward Cullen och min namne, som tydligen har samma mellannamn som jag har - Marie. Hur som haver, ikväll ska jag ta hand om mig själv och unna mig både bokläsning och romanskrivande. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback