en påse godis och världens bästa harry.

Igår kväll gick jag och Joos på bio och såg Harry Potter and the Half Blood Prince. Jag tycker hemskt mycket om att sitta med en påse godis i biomörkret och se en bra film. Sen huruvida man kan klassa Harry Potter som en bra film eller inte kan diskuteras. Jag föredrar såklart böckerna, men vem gör inte det? Som vanligt saknades viktiga bitar för att knyta ihop storyn ordentligt och jag är glad att jag kan historien utan och innan för annars är jag inte säker på att jag riktigt hade hängt med i svängarna.

Men jag fick någonting viktigt bekräftat igår och det är att Josefine har en faiblesse för nazistsynthpojkar. Hon babblade på om
Tom Felton som spelar Draco Malfoy hela vägen hem, och let's face it: uniformsliknande outfit (Hitler Jugend) och synthinspirerade frisyrer. Oh well, alla kan ju inte tycka om mörka lockar och bruna ögon!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker om bruna lockar OCKSÅ! Däremot är det mer sött...

Postat av: Bells

Josefine: Jag vet inte om jag tycker Hitler Jugends är speciellt sexigt...

2009-07-24 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback