att dejta sin mamma innebär framför allt shopping.

Idag hade jag en lunchdejt med min mamma, vilket brukar innebära mat och shopping. Idag var inget undantag eftersom mamma var supersugen på Nathalie Schutermans rea. Väl på plats hittade mamma ett par Pradas direkt, så som det ska vara så att hon blir på jättebra humör, och sedan försökte vi hitta ett par skor till mig. Chloéflatsen jag hade ett så gott öga till passade inte alls mina stackars fötter och YSL kilklackarna fanns inte kvar i min storlek. Just typiskt. Däremot höll mamma med mig om att 3.1 Phillip Lim-klänningen var to die for och tyckte att vi ska ta oss en sväng tillbaka till butiken när det blir 70%. Resten av vår dejt så pladdrade mamma på om sina nya skor och jag åt moloket en caesarsallad. Oh well, det är väl inte mer än rätt att mamma får vara euforisk över ett shoppingfynd once in a while.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Din mamma är så söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback