att åka på festival.

Att åka på festival är både svårare och dyrare än vad jag tidigare trott. Det är inte lätt att klämma ner alla överlevnadsprylar (antibakteriell-gel, våtservetter, pappersnäsdukar, energibars), sovsäck/liggerunderlag och kläder i en och samma väska. Brassestolen och kudden har redan fått stryka på foten i förmån för ett par gummistövlar. Jag har ägnat hela dagen åt att packa, köpa sista-minuten-grejer och ladda ner festivalmusik. Nu är jag helt slut men tunneln verkar oändligt lång innan jag tillslut får lägga mig och sova. Festivalbussen går 11.00 imorgon och jag kommer hem kl. 15.45 på söndag. Om jag får kläm på MMS-bloggandet så hörs vi, annars så får ni helt enkelt hålla tummarna för mig och min överlevnad så ses vi på söndag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

vi kommer ha så grymt kuuuuul!

Postat av: emma

vill SÅ vara där

2009-07-08 @ 19:17:29
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback