torsdag.

Uh. Massor att göra på jobbet idag men jag fick skriva min första artikel på jobbet och den blev toppnyheten i dagens nyhetsutskick! Jag är mäkta stolt över mig själv måste jag säga. Lunchade i saluhallen och åt fatoushsallad och halloumi wrap. Och efter jobbet trotsade jag snöslasket för att bege mig ut på Söder med Lova innan vi hamnade i Skrapan med varsin kopp kaffe. Nu är grabben min här och vi ska spela Spore. Jag är inte mycket för datorspel sedan mina The Sims-dagar men samtidigt har jag en personlighet som gör att jag lätt bli besatt av saker och ting och jag missar att Spore skulle kunna vara en sådan sak. Hah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilket företag jobbar du?

2009-01-22 @ 22:21:29
Postat av: Josefine

SPORE ÄÄÄÄÄGER!!!!! AAAHHHHH!!!!

Postat av: Kevin

Haha, Josefine och jag spelar det i stort sett hela tiden... Välkommna till Maxis värld, återigen ;)

2009-01-22 @ 23:59:46
URL: http://littleoldboy.blogspot.com
Postat av: Josefine

Däremot har jag inte orkat ta mig längre än till civilisationsfasen - det blir så plottrigt där. Så nu har jag tre planeter där jag slutfört varelsefasen och intet mer, men det är kul att döda, varelsefasen är ändå bäst!

2009-01-23 @ 00:00:14
URL: http://neveranhonestword.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback