tisdag.

Aj, jag har så ont att jag knappt kan sitta ner. Det är inte okej någonstans. Annars har dagen var fantastisk. Jag trivs (än så länge) superbra på mitt jobb och alla är trevliga. Det är skönt att komma till en plats där man passar in, och där det inte finns en triljon löjliga regler som man måste följa utan det är mer sköter du ditt arbete så är vi nöjda. Precis som det ska vara med andra ord.

Idag är det Öppet husÖstra Real och lillebror ska dit och spana i juridiklinjen och bratsen. Både skjorta och bakåtslickat hår hade han innan han traskade hemifrån. Jag hade gärna följt med om inte hela kroppen strejkar. Så nu ska jag lägga mig i badkaret en stund och försöka heala mig själv med alla de beauty-produkter jag tröstshoppade efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: JB

HIHI hoppas din bror hittade något roligt att att han passade in med hårt och skjortan :D

Hälsa från hans framtida langare Johan :P

2009-01-22 @ 02:04:57
Postat av: F

Go Östra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback