nyårsafton 2008.

Igår var det dags igen, efter ett år av blod, svett, tårar, hysteriska upptåg och skratt så skulle kapitlet avslutas med nyårsafton. Som vanligt försökte jag undvika amantörernas afton och det igenom att jag och Chris styrde nyårsmiddag och drink hos mig i Mälarhöjden. Vid 18-tiden droppade folket in, i färgglada cocktailklänningar, fantastiska skor och kostym för att äta tre rätters, höra Klassons fina tal, dricka vin och prata om det ena förbjudna samtalsämnet efter det andra. Vid 21-tiden ramlade drinkgästerna in och vi drack hallondrinkar så det stod härliga till, allt ackompanjerat av både nya och gamla klassiker ur stereon. Tolvslaget firades på traditionsenlig manéer vid kyrkan med utsikt över hela Stockholm, goda vänner, lite för mycket fyrverkerier och champagne som bubblade i glasen. Därefter satt vi på fjortishitsen, dansade i köket (som alltid) och hade djupa tjejsnack i mitt sovrum. En helt fantastisk kväll med andra ord!





 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback