måndag.

Vilken otroligt seg dag, väckarklockan hade ringt i minst tio minuter innan jag vaknade och då var jag ändå mest lik en zombie. Alla dagens arbetsuppgifter är klara och då jag inte är med i facket så jobbar jag heldag trots att det är en måndag mellan två söndagar. Suck. Till råga på allt har jag kärat ner mig i ytterligare en svart liten trasa men jag har inte plats i garderoben eller tillräckligt med användningstillfällen för att använda de jag redan har. Jag tror att mina vänner måste börja släpa ut mig oftare.

Och när vi ändå talar om vänner - jag har en dejt ikväll med den här
fina fröken!

Kommentarer
Postat av: Klasson

Men wtf, jag försöker faktiskt släpa med dig ut Minst en gång i veckan men att spela sällskapsspel med pojkvännen eller ta mysiga vinterpromenader i kylan är ju tydligen mer lockande. Till sommaren blir det ändring på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback