måndag.

Babes, darlings och cupcakes! Fruktansvärd bloggning de senaste dagarna men jag vågar typ inte blogga på mitt nya jobb (hjälp, läskig it-policy?) och har varit hemskt upptagen. Oh well. Imorse satte jag på mig min mest ordentliga kjol och lockade håret. Kom till mitt nya jobb, helt skakig i benen men allt gick superbra. Jag blev presenterad för tusen nya ansikten och alla kunde mitt namn, eller ja "den nya redaktionsassistenten". Det duger. Jag och cheferna lunchade på Mornington och en Bouillabaisse senare så traskade vi över gatan till kontoret igen genom snön som föll utomhus. Jag som längtade efter bara ben och fräknar men så kom snön igen. Efter jobbet så traskade jag ner till Gateau och köpte en rejäl kardemummakringla för att fira och nyss kom pappi hem med säsongens första semlor. Mums!




Nu är jag dödstrött och ska lägga mig och titta på tv tror jag, för all nervositet har verkligen tagit ut sin rätt. Jag kan knappt hålla ögonen öppna, men samtidigt är det fantastiskt mycket bättre på mitt nya jobb än vad jag hade anat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback