lördag.

Kvällen igår var riktigt trevlig. Verde e mare med ett glas rött på Italiano och panna cotta till efterrätt. Sedan trippade vi till Dramaten och såg en modern, satirisk pjäs med Brynolfsson i huvudrollen - och han är alltid bra.

Idag vaknade jag av att det regnade ute, mindre trevligt. Så jag och Chris spenderade halva dagen i sängen innan vi tog oss i kragen och åkte in till stan. Det blev fransk/italiensk fika med chokladcroissanter och cappucino innan han hoppade på tåget och jag handlade ett bedårande block och smink på Åhléns.





Planerna för kvällen är att åka ut till Sjöstaden där
Klasson har avskedsdrink och därefter dansa mig svettig på Berns och 2.35:1. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback