ingen lågkonja i nk-land.

Nordiska Kompaniet startade idag sin rea för svarta nyckelkunder och jag och Klasson tänkte utnyttja den svarta plastbiten för att ta oss in före övriga Sverige och klämma på Mulberryväskor och Marc Jacobs skor. Det måste ju sägas att det var en chock att kliva av tunnelbanan vid T-Centralen för att utanför NK se kravallstaket och hundratals människor som slogs om att ta sig in. Det var köer hela vägen ner på Norrmalmstorg och NK är inte direkt kända för att ha en generös rea. Väl inne så blev jag glatt överraskad då rean var bättre än väntat med de allra flesta godbitar slets ur fyndkorgarna innan jag hann blinka. Så för min del blev det underkläder frå Passionata och kanske det perfekta läppstiftet från Chanel, dock inte allt på rea.

Sedan traskade jag, Klasson och Jade runt på stan, köpte lite annat och nu sitter jag här hemma. Huvudet dunkar fortfarande en aning från gårdagen och nu vaknas födelsedagsmiddag för mammi och sedan blir det tv-kväll för hela slanten. Imorgon blir en tung dag. Först 08-17 på mitt nuvarande jobb och sedan ska jag till nya jobbet kl. 18 för att få en genomgång av den nuvarande redaktionsassistenten. Inte nådigt med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback